دستگاه بلوک زن , بلوک زن

گروه صنعتی مانستربلوک تولیدکننده انواع دستگاه بلوک زن , بلوک , بلوک سیمانی ,دستگاه بلوک زنی , دستگاه جدول زن 09122206936

دستگاه بلوک زن , بلوک زن

گروه صنعتی مانستربلوک تولیدکننده انواع دستگاه بلوک زن , بلوک , بلوک سیمانی ,دستگاه بلوک زنی , دستگاه جدول زن 09122206936

تولید جدول

http://www.blocks-machine.com/

جدول بتنی از پرکاربردترین قطعات بتنی در امر شهرسازی می باشد.ازین جداول معمولا بین دو محیط مختلف به عنوان جدا کننده استفاده می شود و بیشترین کاربرد آنها در زمینه محوطه سازی می باشد.
سالانه به جهت تخریب جدول های بتنی کم دوام در اثر تاثیر عوامل مخرب مانند سیکل های یخبندان,سولفات ها و … هزینه های سنگینی به سازمان های خدمات شهری تحمیل می شود.از آنجایی روش تولید جدول بتنی تاثیر قابل توجهی در ماندگاری و دوام آنها در برابر عوامل مخرب را دارد آشنایی با روش های مختلف تولید تولید و معایب و مزایای ان ها می توان در انتخاب جداول با توجه به شرایط کمک نماید.
جداول به دو صورت سنتی و پرسی تولید می شوند.
روش سنتی:روش تولید در این روش به این صورت است که بتن در قالب ریخته شده و پس از گذشت مدتی قالب ها باز و بعد از عمل آوری مناسب قطعه آماده نصب می گردد.
در این روش برای دوام بیشتر می بایست نسبت آب به سیمان کاهش یافته که این اصل به کمک مواد افزودنی روان کننده قابل دسترسی می باشد.
روش پرسی:این روش خود به دو دسته وکیوم پرس و فول پرس تقسیم می شود:
روش فول پرس:در این روش بتن به همان روش سنتی تولید شده و بعد از قالب ریزی توسط دستگاه پرس تحت فشار قرار می گیرد و آب پوسته و هسته مرکزی آن خارج می شود.
وکیوم پرس:دراین روش نیز همانند روش قبل بتن توسط دستگاه پرس تحت فشار قرار گرفته اما در این روش نیروی پرس وارده کمتر بوده و فقط آب پوسته تحت فشار خارج می شود و هسته مرکزی حالت خیس و خمیری خود را حفظ می کند.

گروه صنعتی مانستربلوک تولیدکننده انواع دستگاه بلوک زن,ساخت بلوک زن,دستگاه بلوک زنی,دستگاه بلوک زن اتوماتیک,بلوک,بلوک سیمانی,بلوک سبک,بلوک سبک سیمانی,دستگاه بلوک زن دست دوم,دستگاه بلوک زن متحرک,دستگاه بلوک زن ثابت,دستگاه جدول زن,تولید سنگ فرش,تولید جدول,ساخت قالب دستگاه بلوک زن,ساخت قالب بلوک زن,ساخت قالب قطعات بتنی,ساخت قالب جدول,ساخت قالب سنگ فرش با مناسب ترین قیمت دستگاه بلوک زن و بالاترین کیفیت ممکن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.